Omul invizibil

  …..Se află în toate clonele pe care nu le vom putea avea vreodată și totuși în care existăm.

Personal mi-ar trebui o Andree pentru familie, mai multe Andree in viața profesională ( fff multe, mai ales la Fun Science :)), o Andree care să se ocupe și de lucruri caritabile, o Andree gospodină care să gătească toată ziua ( imi place la nebunie), o Andree fitness-istă, o Andree de gașcă alături de prietenii ei, o Andree cititoare pasionată de filosofie și câte si mai câte Andree ………

  In schimb sunt una singură, cu toate nebuniile acestea curgându-mi prin vene, făcându-mi nopțile albe, oftând la zilele în care voi reuși să fac ceea ce uneori las pe plan secund.

Pâna aici zis și făcut…compromisuri facem cu toții, dar trecând la viața profesională, de ceva timp am descoperit ceva atât de firesc și atât de trist…nu pot fi peste tot, deși muncesc enorm pentru fiecare eveniment, nu mă pot bucura din plin de fiecare, deși le duc in stadiul final de execuție…mi s-a întamplat de câteva ori să fiu privită ca o straină 🙂 și-mi vine să strig și să zic

“Hei…..eu sunt Andreea, am pus vis cu vis și mi-am dat și ultimul strop de energie pentru ca lucrurile să se întâmple, sunt cu ochii-n telefon, îmi bate inima ori de câte ori primesc apeluri de la cei prezenți, plâng dacă ceva nu merge bine și pot face minuni in același timp ca să repar situațiile, voi nu mă cunoașteți, dar eu vă cunosc, chiar dacă nu mă vedeți, eu vă văd “-sunt Omul Invizibil

Îmi imaginez de multe ori ce se întâmplă la activitatea la care eu personal nu pot fi, zâmbesc, mai visez puțin și merg mai departe….cu încă un dor în suflet dar și cu o cărămidă în plus în construcția principală a vieții mele,  în definitiv, noi toți suntem ceea ce construim, ceea ce ne dorim, ceea ce visăm, lucruri văzute sau nevăzute, noi toți suntem uneori… oameni invizibili.

Mulțumesc, dacă ți-a plăcut te invit să citești și ” Cu drag de știință #de10ani” și “Fun Science România”

Cu drag de știință,

Andreea M. Stoica

Leave a Reply

